Automatizētā iebraukšanas/izbraukšanas kontroles sistēma "HiPark
Sistēmas HiPark priekšrocības:
- Ekonomiskums - sistēma darbojas uz vairakkārt izmantojamiem žetoniem (lietošanas ilgums >10 gadiem)
- Drošums - "offline" darbības princips, t.i. katra atsevišķa automāta neatkarīga funkcionēšana
- Modularitāte - sistēmas neierobežotas paplašināšanas iespējas
- Prestižs - mūsdienīgs autostāvvietas izskats
Lietojot sistēmu HiPark Jūs varēsiet:
- optimizēt autostāvvietas darbību
- dažādiem lietotājiem noteikt dažādus tarifa plānus
- samazināt personāla skaitu un izmaksas
- analizēt statistiku un veikt nepieciešamus kontroles pasākumus
HiPark ļauj:
- panākt, lai autostāvvieta būtu pieejama tieši Jūsu klientiem
- piešķirt Jūsu nomniekiem noteikto bezmaksas autostāvvietas apmeklētāju skaitu
- īslaicīgiem apmeklētājiem uzstādīt noteikto bezmaksas autostāvvietas lietošanas laiku
- noteiktiem lietotājiem piešķirt neierobežoto autostāvvietas izmantošanas laiku
- izmantot dienas un/vai nakts abonementus ar piemaksas funkciju par pārtērēto laiku
HiPark sistēmas ir paredzētas, lai automatizētu autostāvvietas
vadības bizness-procesu. HiPark ir mūsdienīga un viegli konfigurējama
sistēma. Katras konkrētas sistēmas konfigurācija sastāv no bāzes moduļiem — specializētiem iebraukšanas/izbraukšanas kontroles
automātiem un kasiera - operatora darba vietas aprīkojuma komplekta. Viena no HiPark
unikālajām īpašībām ir tā, ka modeļu rindā ir pilnīgi automatizēts
aparāts HiPark Т32 vienlaicīgai iebraukšanas/izbraukšanas kontrolei
vienā punktā.
Sistēmā tiek izmantotas mūsdienīgas tehnoloģijas. Klientu iebraukšanas/izbraukšanas reģistrēšanai un stāvēšanas laika uzskaitei tiek izmantoti drošā "MiFare" standarta elektroniskie nolasītāji un nesēji – plastikāta elektroniskas kartiņas un žetoni ar bezkontakta informācijas nolasīšanas un ierakstīšanas iespēju.
No sistēmas viedokļa visi autostāvvietas klienti dalās divās pamata grupās — tā sauktajos īslaicīgajos un pastāvīgajos klientos.
Pastāvīgie klienti iebraukšanai/izbraukšanai izmanto personīgās elektroniskās kartiņas. Kartiņas autostāvvietas administrācija izsniedz tikai tiem, ar kuriem tika noslēgts atsevišķs ilgtermiņa līgums, par to izmantošanas un apmaksas kārtību.
Īslaicīgie klienti – tie, kas iebrauc autostāvvietā uz samērā īsu laiku un izmanto šo pakalpojumu diezgan reti vai neregulāri. Lai uzskaitītu tādu klientu stāvēšanas laiku, HiPark izmanto žetonus, kurus izsniedz automāts pie iebraukšanas. Nospiežot taustiņu uz iebraukšanas aparāta un saņemot elektronisku žetonu, klients piekrīt pieņemt konkrētas autostāvvietas lietošanas noteikumus un to apmaksas noteikumus, noslēdzot tādejādi īstermiņa līgumu ar autostāvvietas administrāciju.
Atšķirībā no izmantojamiem dotā laikā vienreizējiem papīra taloniem ar magnēta svītru vai svītrkodu, izsniedzami īslaicīgiem klientiem elektroniskie žetoni ir paredzēti vairakkārtējai izmantošanai. Žetonu konstrukcija ir ārkārtīgi izturīga un pie normālas ekspluatācijas ir paredzēta daudzgadīgam netraucētam darbam. To darba drošumu neietekmē mitrums, ielu temperatūra, putekļi, ieskrāpējumi vai virsmas netīrums. Atšķirībā no papīra taloniem, žetonu lietošana nepieprasa īpašas piesardzības, kā arī nav nepieciešams domāt ar kuru pusi to izmantot, maksājot pie izbraukšanas.
Pie tam, visa informācija par to, kad un cikos žetons tika izsniegts, ar kāda automāta palīdzību, vai tas ir apmaksāts, un ja ir apmaksāts, tad kad un par kādu summu, glabājas to aizsargātā atmiņā aizšifrētā veidā. Kā žetoniem, tā arī kartiņām ir elektroniskās aizsardzības divi līmeņi to drošai izmantošanai. Informācija var tikt nolasīta un ierakstīta tikai automātiski un tikai ar konkrētas autostāvvietas automātiem. Tā kā nepieciešamā informācija glabājas tieši žetonu un kartiņu iekšienē, sistēma var iztikt bez obligātām izmaksām par komunikāciju ieklāšanu starp kontroles automātiem un apmaksas punktiem, un pie tam, tās neatkarība no sakaru kanāliem būtiski palielina sistēmas darba stabilitāti kopumā.